Menu
Directions
Bus stations
About
To carriers
Privacy
en
ua
ru
en
Directions
Bus stations
en
ua
ru
en
Average rating 3.7 / number of ratings 14583
Trip 105 Рівне АВ-Чернівці АС1
RIVNE — CHERNIVTSI
Carrier 50 ДЕНИСІВКА ТДВ Чернівці
Departure 04:35
Arrival 10:45
Rating
4.0
number of ratings 2
Price
311.10
UAH
Comfort
Staff
Punctuality
Ratio of the price/quality
Internet connection
Sanitary conditions
Entertainments presence
Trip number
Comfort
Staff
Punctuality
Price-quality
Rating
RE-165000105
5.0
Trip date
03.04.2021
Gender
Male
Age
31-40
Comments
3
1. Comfort
Rate the comfort of Your trip
Clean inside the bus
Comfort seats
The space between
the seats
The temperature in the cabin
of the bus
Soundproofing
in a bus
Space for luggage
Luggage preservation,
treatment delivery/receipt
Offered drinks
and snacks
Are criteria important to you that are not
on the list? Tell us about them
Не задоволений діями водія: я придбав квиток з заброньованими місцем за тиждень до дати відправлення . Прийшовши на автобусну, мене чекав «сюрприз» — водій брав пасажирів без квитків і за це брав у них гроші собі в кишеню, в результаті, для мене місця уже не було (оскільки я мав квиток з забрьонованим місцем, то зайшов у салон останнім). Зробивши зауваження на його дії, він лише «змахнув» плечима. І усю вину переклав на касирів автовокзалу мотивуючи, що саме вони продали забагато квитків. Поїздка була важлива для мене, також мені був важливий час прибуття (квитки не повернути, компенсації не отримати, і часу на те, щоб перевірити з представниками автовокзалу наявність безбілетників теж було). Ось така херня. Закінчилось скандалом і зіпсутим настроєм.
2. Staff
How do you rate the behavior of the driver/bus staff?
Politeness
Helpfulness
3. Punctuality
Whether your trip is on time went?
Yes
Did your trip arrive on time?
Yes
4. Price-quality
Ratio of the price/quality
of Your trip
Ratio of the price/quality
of Your trip
5. Internet (Wi-Fi)
6. Sanitary conditions
7. TV
Are there any suggestions for improving
the service? Tell us
Не задоволений діями водія: я придбав квиток з заброньованими місцем за тиждень до дати відправлення . Прийшовши на автобусну, мене чекав «сюрприз» — водій брав пасажирів без квитків і за це брав у них гроші собі в кишеню, в результаті, для мене місця уже не було (оскільки я мав квиток з забрьонованим місцем, то зайшов у салон останнім). Зробивши зауваження на його дії, він лише «змахнув» плечима. І усю вину переклав на касирів автовокзалу мотивуючи, що саме вони продали забагато квитків. Поїздка була важлива для мене, також мені був важливий час прибуття (квитки не повернути, компенсації не отримати, і часу на те, щоб перевірити з представниками автовокзалу наявність безбілетників теж було). Ось така херня. Закінчилось скандалом і зіпсутим настроєм.
RE-165000105
4.0
Trip date
23.05.2021
Gender
Female
Age
60 and older
Comments
0
1. Comfort
Rate the comfort of Your trip
Clean inside the bus
4/5
Comfort seats
3/5
The space between
the seats
3/5
The temperature in the cabin
of the bus
3/5
Soundproofing
in a bus
Space for luggage
Luggage preservation,
treatment delivery/receipt
Offered drinks
and snacks
2. Staff
How do you rate the behavior of the driver/bus staff?
Politeness
4/5
Helpfulness
4/5
3. Punctuality
Whether your trip is on time went?
Yes
Did your trip arrive on time?
Yes
4. Price-quality
Ratio of the price/quality
of Your trip
Ratio of the price/quality
of Your trip
4/5
5. Internet (Wi-Fi)
6. Sanitary conditions
7. TV